مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-18پزشكي

فارس من| گلایه اهالی داورزن از کمبود مرکز درمانی و پاسخ مسئولان


مردم شهرستان داورزن نسبت به کمبود امکانات بهداشتی و درمانی در این شهرستان گلایه دارند و دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به مطالبه ساخت بیمارستان در این شهر پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، مخاطبان و خبرگزاری فارس در صفحه فارس من با ثبت مطلبی با عنوان مطالبه ساخت بیمارستان در شهر داورزن، خواستار پیگیری ساخت بیمارستان شدند.

در این درخواست آمده ست: با توجه به قرارگیری شهرداورزن در جاده بین المللی و نبود بیمارستان و شدت تصادفات در این محدوده خواستار ساخت بیمارستان در این شهر هستیم.

از آن جا که نزدیک ترین بیمارستان به این منطقه 75 کیلومتر فاصله دارد، اگر اتفاقی رخ دهد ممکن است مجروح به بیمارستان نرسد و یک خانواده را مصیبت زده نماید.

در ادامه این درخواست نوشته شده که چند وقت پیش به علت نبود بیمارستان، یک خانواده عزادار گردید و تعدادی از مخاطبان و اهالی داورزن،خواستار ساخت بیمارستان در مرکز این شهرستان شدند.

احداث بیمارستان با مخالفت وزارت بهداشت مواجه شده است اما.

پس از ثبت این درخواست در فارس من ، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اعلام کرد:با توجه به عدم مجوز وزارت بهداشت مبنی بر ساخت بیمارستان دراین شهر، ساخت مرکز تروما سنتر در کنار مرکز بهداشتی درمانی فعلی در دست پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| گلایه اهالی داورزن از کمبود مرکز درمانی و پاسخ مسئولان

فارس من| گلایه اهالی داورزن از کمبود مرکز درمانی و پاسخ مسئولان